یادت باشه


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم


کسی که احساسات ِ تو رو بازی می گیره و تنهات میذاره


چند قدم اونورتر زیر ِ پایِ کسی دیگه داره لِه می شه


شک نکن . . .



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت15:02---1 اسفند 1391

مرسي فرزانه جون.منم خوشحالم.آره گلم به نظر منم از خيلي لحاظ بهتره لوكس.ولي ظاهر و فضاي اينجا آشنا تر بودم.واسه همين.
ممنون از دعات گلم.چشم حتما


الهه
ساعت21:00---30 بهمن 1391
هركار كردم وبتو آدرس بزنه وب دوستان نشد.يه جا كپي ميكنم فرزانه جون

الهه
ساعت20:48---30 بهمن 1391
منو ياد قبلنا انداختي بار اول اينجا وب زديم ولي بعد يه ماه تقريبا"رفتم بلاگفا.همين حالا لينكت ميكنم ديگه آدرستو گم نكن گلم

الهه
ساعت20:42---30 بهمن 1391
واي فرزانه تويي!
سلام
خيلي خوشحال شدم بخدا.اول اسمتو ديدم نشناختم.آدرسو. ديدم شناختم.اولين دوستم بودي تو لوكس بلاگ.آدرستو گم كرده بودم بخدا.
خوبي؟


الهه
ساعت20:41---30 بهمن 1391
واي فرزانه تويي!
سلام
خيلي خوشحال شدم بخدا.اول اسمتو ديدم نشناختم.آدرسو. ديدم شناختم.اولين دوستم بودي تو لوكس بلاگ.آدرستو گم كرده بودم بخدا.
خوبي؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|جمعه 27 بهمن 1391برچسب:,| 11:10|من|

MiSs-A